xpliT Skrivet 30 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 Bästa chippen hittar du på PsxCare.com, efter du har ett chip är det bara att ladda ner spelet och bränna det på en CD-RW och bränna in den på boxen. *Olagligt som patte* Bra tips, men var kn man ladda ner spel? Jag skulle oxå vilja ha chipp... Men jag vet inte om det är olagligt :unsure: // Waddis Att ladda ner spel Gratis är olagligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 nogon som vet en afär i usa CA för jag bor där för tillfelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 jag vet inte var man laddar ner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 Jag tycker att det är väldigt konstigt hur moderatorerna här kan tillåta sånt här snack på deras forum.Chipp är olagligt speciellt om du använder det för att bränna tv-spel och till eget bruk.På Xbox.com:s forum är dom extremt hårda mot sånt här snack vilket är rätt! Det är som :Fuskaren: säger att ladda ner spel och använda det för eget bruk är olagligt.Ingen här som har sett antipiratbyråns reklamer. Skärpning på detta killar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 INTE olagligt att ladda ner spel.... bara att som nessen säger dela ut eller sälja. för då blir det pirat kopior ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 Ladda ner - Lagligt Lägga upp - Olagligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X-Player Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 Med chipp kan man också spela importerade spel från andra regioner alltså chippet i sig är inte olagligt!.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 d måste ha ett chip( ett speciellt) och när du köper det får du med en länk till en hemsida där du laddar ner spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 (redigerat) Jag tycker att det är väldigt konstigt hur moderatorerna här kan tillåta sånt här snack på deras forum.Chipp är olagligt speciellt om du använder det för att bränna tv-spel och till eget bruk.På Xbox.com:s forum är dom extremt hårda mot sånt här snack vilket är rätt! Det är som :Fuskaren: säger att ladda ner spel och använda det för eget bruk är olagligt.Ingen här som har sett antipiratbyråns reklamer. Skärpning på detta killar! Chipen själva är inte olagliga. Xbox.com är hårda för att det ofta leder till snack om nedladdning. EDIT: Missa en bokstav. Redigerat 3 December 2004 av NesseN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceone1990 Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Du kan chippa din xbox eller sätta in en hårdisk på http://www.spjuver.com Chippak kostar 500kr håridsk kostar 200. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Men grumba, om du ska få tag i ett spel, ladda ner ett spel, så använder du ju förmodeligen ett *BiiP*. Då delar du ju med dig av dina filer för att få tag i andras. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
metal_gear Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 :lol: Finns det PS2 emulatorer? :o :cry: :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg