PussyCat Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Ni som vet vad Galären är i Karlskrona är jag ska kanske gå där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 för ett år sen hade jag inte en tanke i hela skallen på gymnasieval, och du är 11 år och funderar på det :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 (redigerat) Gött outside enemy att du kom in. Vad tidigt du fick reda på det, jag fick reda på det i början av sommarlovet innan jag skulle börja gymnasiet. Redigerat 3 April 2006 av Corpsegrinder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Corpse: Det är omöjligt att han har fått veta att han har kunnat kommit in på det gymnasiet. ;) Han menar nog att han har kommit in på gymnasiet med sina höstbetyg. Alla får sina svar om man kommit in på sitt gymnasium under sommarlovet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Corpse: Det är omöjligt att han har fått veta att han har kunnat kommit in på det gymnasiet. ;) Han menar nog att han har kommit in på gymnasiet med sina höstbetyg. Alla får sina svar om man kommit in på sitt gymnasium under sommarlovet. Tänkte väl det. Det vore väldigt konstigt om han hade fått reda på det redan nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 för ett år sen hade jag inte en tanke i hela skallen på gymnasieval, och du är 11 år och funderar på det :s Inte riktigt.Men man har ju sina tankar. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Han menar nog att han har kommit in på gymnasiet med sina höstbetyg. Alla får sina svar om man kommit in på sitt gymnasium under sommarlovet. Precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 jag ska gå i it gymnasiet i kista Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 (redigerat) Jag funderar på att välja Teknik-linjen, men det är ju några år kvar :P Redigerat 22 Maj 2006 av medion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Varför vill så många gå teknik ? Vad är det som är så kul med spikar och skruvmejslar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Varför vill så många gå teknik ? Vad är det som är så kul med spikar och skruvmejslar ? De tror att man får sitta och spela dator då. ;) Den enda tröst de har i livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 (redigerat) Samhäll/sammhäll skall man välja om man gillar att lära sig om saker som händer här i världen (politik m.m) Och hur vårat sammhälle fungerar. Dessutom så får man lära sig mycket historia. Det är mindre matte än andra linjer här (man måste läsa minst till B kursen. C finns som tillval) Desutom så får man en tegelsten till sammhälls bok. Min är på 500+ i sidor. Min kompis som går natur har en liten folder på ca 100 :P Skall ni bli politker, samhällsvetare, statligt anställda eller arbeta inom lag och rätt ? Då är det inriktningen för er. Den ska jag nog ta. :)Hur många poäng behöver man då? Redigerat 23 Maj 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.