Fusion Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 (redigerat) Hoppas inte, eftersom jag ville ha en bredd linje. Man läser väl till matte C, eller hur? Redigerat 30 September 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Man läser till MAB obligatoriskt, MAC finns som tillval. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 För att vara lite petig så kommer det heta Matematik 1, 2, 3, 4 och 5 istället för A, B, C, D och E från och med nästa år. :/ Men för oss som går på gymnasiet nu kommer det att vara A, B osv. tills vi läst klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Om du vill ha en så bred linje som möjligt ska du gå natur/natur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Jag ska nog välja en linje där man håller på mycket med datorer när jag blir äldre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Jag ska nog välja en linje där man håller på mycket med datorer när jag blir äldre. då är nog it nått för dig. ska nog välja det sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 vad fasen är 88 89 och 90 för nåt?? Dom som är födda 88 89 90 osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 nödvändigt att svara på ett inlägg som postades 2004... När får man reda på var man hammnar nu igen ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 vad menar du förresten gå inga it linjer grymt svårt och få jobb sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Jag går inte media, det leder ingen vart. Fast jag vill så gärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Pulpen det leder till allt möjligt! Tekniker, Journalist, Ljudtekniker, Kameraman, Fotograf osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 nödvändigt att svara på ett inlägg som postades 2004... När får man reda på var man hammnar nu igen ?? Ca 4 veckor innan skolan börjar.Så var fallet för mig iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.