Boffaroffe Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 jag hade tänkt att gå på Teknik/El-linjen Inrikting-DataTeknik (någon som har/haft det kan väl säga lite hur det är) #21: hade du ändrat linje om det hade varit nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 sån ska jag nästan gå bara teknik... det verkar bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Jag har iof nåt år kvar, men jag tänkte gå Data/IT senare :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 6 December 2004 Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 på angered skolan har man passions projekt till exenpel hur man programmerar spel eller fotboll till och med skateboarding Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 6 December 2004 Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 Passion: Tvspel!! Jag ska gå Gamer linjen på Fryshuset med Naturvetanskaplig inriktning. Jag kan bara inte få till det där NO betyget.... men det kanske ordnar sig? Gamer: Man får lär sig programera, animera och annat om spelutveckling. Tror det kan bli riktigt kul. Sen ska jag flytta till Umeå och gå en animeringslinje på en högskola där... Men innan dess tar jag ett sabbatsår och flyttar till Japan som utbytesstudent. Jag har hela min framtid planerad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 (# 21 @ 30/11-2004 15:42:06) #21... vad gick du för något? Sam-ekonomisk. Man gick Sam i ettan men sedan valde man antingen humanistisk, samhällsvetenskaplig eller ekonomisk inriktning och jag valde ekonomisk. jag går på sam skolan nu.... ( fast grunddkolan) jag vill gå L.M Engström... :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 ALIEN- Hehe, Angeredsgymnasiet va? Om jag inte bott i Angered hade jag >kanske< gått där. Men jag vill komma bort från Angered så... IT-gymnasiet i Frölunda kanske för mig... eller GTI. (; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 (Guggo @ 10/12-2004 18:55:49) (# 21 @ 30/11-2004 15:42:06) #21... vad gick du för något? Sam-ekonomisk. Man gick Sam i ettan men sedan valde man antingen humanistisk, samhällsvetenskaplig eller ekonomisk inriktning och jag valde ekonomisk. jag går på sam skolan nu.... ( fast grunddkolan) jag vill gå L.M Engström... :student: Vill du gå på min skola? :o skojade ba.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 16 December 2004 Rapport Dela Skrivet 16 December 2004 Hehe, min nuvarande matte/NO-lärare har jobbat på L.M. Engström. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 16 December 2004 Rapport Dela Skrivet 16 December 2004 Ska till ett gymnasie i Kanada och studera. (Barn & Fritid) x_X; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 December 2004 Rapport Dela Skrivet 16 December 2004 (Slither @ 15/12-2004 21:10:27) (Guggo @ 10/12-2004 18:55:49) (# 21 @ 30/11-2004 15:42:06) #21... vad gick du för något? Sam-ekonomisk. Man gick Sam i ettan men sedan valde man antingen humanistisk, samhällsvetenskaplig eller ekonomisk inriktning och jag valde ekonomisk. jag går på sam skolan nu.... ( fast grunddkolan) jag vill gå L.M Engström... :student: Vill du gå på min skola? :o skojade ba.. går du på L.M egström?.... det verkar vara en bra skola tycker jag fast lite svårt att hitta ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 December 2004 Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 vad är det för något?? och varför är det svårt att hitta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.