stybbe91 Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 Jag har ett problem med mitt diablo2. Jag ger 300 poäng till den som hjälper mig så att mitt diablo2 exp funkar igen. När jag öppnar diablo2 och ska gå ut till battle.net för att spela. När jag trycker på knappen Battle.net så kommer det upp ett medelande "Unable to connect to battle.net" If using a modem, you may need to connect to your internet service provider before connecting to battle.net for more information, please visit www.battle.net/support/errormessages/ Jag använder inte modem jag har comhem bredband. diablo har alltig funkat för mig men så en dag så kom det där sk*ten upp och jag har inte kunnat spela. Jag har varit inne på sidan och där står det bara sk*t om wark raft. Mitt accunt deletas snart så jag skulle vara tacksam för bra svar. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 hmm, har du en crack? Brukar vara problemet... Eller leta upp den nyast patchen till diablo 2 exp. Har hänt mig med innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stybbe91 Skrivet 1 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 nej jag har inte crack jag har orginalet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 Instalera om det. Annars får du ta och kontackta blizzard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon-fire Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 Du börkolla så att du värkligen är inloggad på internet för det har hänt mig med så att det är lugnt. Annars kanske måste instalera om ditt spel. Det har hänt min polare också. Så säg till om det funkar eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stybbe91 Skrivet 1 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 Jag har instalerat om det flera gånger och blizzard svara knappast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibia Aeger Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 rött port rätt port* Editerad av Chihuahua Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stybbe91 Skrivet 1 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 rött port rätt port* Editerad av Chihuahua Va? vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 det kan ha ändrats så det bara är single installation istället för multiplayer det hände mig med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stybbe91 Skrivet 1 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 men när man har single player då kan man väl inte äns trycka på battle.net? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 men när man har single player då kan man väl inte äns trycka på battle.net? jo, det borde man kunna. men du har väl installerat multiplayer filerna till D2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stybbe91 Skrivet 1 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 ja jag installerade fullt alla gånger som jag installerade diablo2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.