Hoppa till innehåll

Diablo 2 Exp Hjälp


stybbe91
 Dela

Rekommendera inlägg

jag har ett värre problem mitt diablo 2 lod och vanliga funkar inte att spela det står när jag gör runtest att min dator inte kan köra spelet kan säga saker man behöver för att kunna spela diablo 2 och diablo 2 lod?

kolla på baksidan av spelet der står vad du behöver.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • Svar 48
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

har du gjort video test och datorn säger att det inte funkar är det grafik kortet.

 

och om du gör nytt account och det funkar då så har det andra blivit hackat av nån lr bannat av blizzard och battle.net inget du kan göra åt det då

asså det är inte nytt account på diablo2 utan på datorn.

 

asså på kontrollpanelen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

har du gjort video test och datorn säger att det inte funkar är det grafik kortet.

 

och om du gör nytt account och det funkar då så har det andra blivit hackat av nån lr bannat av blizzard och battle.net inget du kan göra åt det då

 

då har du väl några bogus inställningar på din gamla acc,gör ett nytt acc som heter typ dibbe och sen så kör du helt enkelt på den! Redigerat av fredrikm92
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tryck på start nere i hörnet och sen INSTÄLLNINGAR och KONTROLLPANELEN och när rutan kommer upp så trycker du på SYSTEM och sen PRESTANDA

 

när du är där trycker du på "GRAFIK" och drar den lilla pilen bort till vänster där "INGET" står. :gitarr:

 

 

sen startar du om datan

Redigerat av fredrikm92
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 8 månader senare...

asså Det är nåt helt sjukt jag kommer in på battle.net när jag skapar ett nytt konto på min dator men jag kan bara spela på kontot en gång sen så när jag går ut ur battle.net så kommer det där error massage upp igen. Så jag måste skapa ett nytt konta på datorn för att spela igen... Jag skulle kunna spela så men det är lite irreterande.

 

Så om ni kanske vet vad som är felet och får det att funka igen får 300poäng...

 

 

....har du fuskat någon gång förut(?) och det har blivit upptäckt nu, så kan du ha blivit bannad eller avstängd. Om du är bannad är det bara att köpa ett nytt spel om du vill köra online...om du är avstängd/varnad tar det 3 månader eller något sådant innan du kan lira igen....har hänt ett par polare...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så om jag uppfattat detta rätt,

 

så funkar det att spela 1 gång då du skapat ett nytt användarkonto på datorn?

 

Så efter du stäng av spelet gårre inte igen, eller erre efter du startat om datorn?

 

Mer info görre lättare att lösa problemet :P

 

 

Iaf vad det verkar hittils e att något händer med ditt användarkonto på datorn då du spelat det en gång, vet inte riktigt hur man ska lista ut vad :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...