Gäst abu Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 (redigerat) *ändrat* - jag kollade på jellyfish´s ;) Redigerat 22 December 2004 av Haddi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 sagan om ringen(Ian Mckellen, Elijah wood) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Star Wars Episode II När Klonerna Anfaller (Christopher Lee) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 vet inte om jag har fattat rätt men sagan om ringen (Christopher Lee, Liv Tyler) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 försök inte att skriva samma film två gången men vi kan säga att det är de två tornen :P James Bond : Goldeneye (Pierce Brosnan, Sean Bean) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 James Bond : Everything or Nothing ( heter senaste så ? aja jag menar iaf senaste bond filmen ) ( Pierce Brosnan, Halle Berry ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 n är jag inte säker om det här stämmer men enligt min kompis så gör det ;) X-men 2 (Halle Berry ,Hugh Jackman) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Swordfish (John Travolta, Halle Berry) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Van Helsing/(Hugh Jackman, Kate Beckinsdale ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 X-men(Hugh Jackman, Ian McKellen) CiR3: Den hette Die another day. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Sagan om Konungens Återkomst (Ian McKellen, Viggo Mortensen, Billy Boyd, Elijah Wood) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 (redigerat) Vittne till mord(Viggo Mortensen, Harrison Ford) Redigerat 5 Januari 2005 av Lobster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.