Hoppa till innehåll

Leve Mobbingen!


Gäst Zatothenorm

Rekommendera inlägg

Är redan ett Mobboffer tänker inte bli en dumm mobbare..

vet hur det känns att bli mobbad...

börgar vänja mig..

 

Men mobbarna vet inte hur mobboffren känns ju för alla mobbarnas små ärt hjärnor klarar inte av 1K Modem(tror det hette så) Men man har ju en brosa som har respekt :rambo: behöver bara säga till honom... :bah:

 

men att bli mobbad e jätte trist har bara en Riktig kompis på hela min skola. Alla andra vill inte vara med mig..

Redigerat av Akatora
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 87
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Ledande medlemmar i detta ämne

(Zatothenorm @ 04/12-2004 20:50:38)

a men tänk nån gång när du går hem från skolan.dina "undersåtar" kanske inte går hem me dig varje dag o en dag hoppar alla mobbade på dig och bryter nacken av dig...

Jag tror inte det för att jag har altid sälskap med mina 4 undersåtar!(vi bor grannar) :D

Sen så har vi ju altid luftpistolerna med oss som vi advänder i mobnigen!

nån dag kan hela bunten vara "sjuka" och då kan dom mobbade slå till
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det bästa är ju att sticka till sin lärare eller rekorn(har stucikt till läraren några gånger) och berätta allt. Och dom som ser hela mobbing grejjen med att mobaren mobbar mobbofret bör ju den som ser det stick till rektorn eller närmaste lärare och tala om det <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Zatothenorm @ 04/12-2004 20:50:38)

a men tänk nån gång när du går hem från skolan.dina "undersåtar" kanske inte går hem me dig varje dag o en dag hoppar alla mobbade på dig och bryter nacken av dig...

Jag tror inte det för att jag har altid sälskap med mina 4 undersåtar!(vi bor grannar) :D

Sen så har vi ju altid luftpistolerna med oss som vi advänder i mobnigen!

Varför mobbar ni? Tror itne ni är rikrigt klocka... Redigerat av Reaper
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Zatothenorm

Det bästa är ju att sticka till sin lärare eller rekorn(har stucikt till läraren några gånger) och berätta allt. Och dom som ser hela mobbing grejjen med att mobaren mobbar mobbofret bör ju den som ser det stick till rektorn eller närmaste lärare och tala om det <_<

Mina lärare favoritiserar mig dom skulle aldrig lyssna på nån som sa nåt så knäppt som att jag skulle mobbas! :evil: :evil:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Zatothenorm @ 04/12-2004 21:39:53)

Det bästa är ju att sticka till sin lärare eller rekorn(har stucikt till läraren några gånger) och berätta allt. Och dom som ser hela mobbing grejjen med att mobaren mobbar mobbofret bör ju den som ser det stick till rektorn eller närmaste lärare och tala om det <_<

Mina lärare favoritiserar mig dom skulle aldrig lyssna på nån som sa nåt så knäppt som att jag skulle mobbas! :evil: :evil:

Hmm... Bara en fråga; Är det roligt att bo i en fantasi värld där alla är rädda eller favoriserar dig?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Zatothenorm

Skulle inte tro det!

Dom ser mobbingen varje dag men bryr sig inte utan förnekar den exestens!

Dom är för lata för att ingripa och de e bra!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du nu inte tycker det, hur kommer det då sig att du lever i den? Skulle inte förvåna mig om du bara hittar på allt.

 

Men om du inte gör det, så okay, men det bevisar bara att du är en ännu större fegis, med tanke på att du låter andra mobba åt dig. Du tror att du är något bara för att du är en mobbare... Det är så himla patetiskt att tro att man är något för att man fryser ut andra och säger dumma saker till dom.

 

"You need someone that's more miserable than yourself to survive" - Ett bra citat som säkert skulle passa in på dig.

Redigerat av Natsuhara
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...