「ケイーサマ」 Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Det är precis det jag sa, du säger emot dig själv. Men visst, det är inte bra att du blir mobbad. Men du får ända skylla dig själv, för att du sa att mobbing var bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zatothenorm Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Det är en kul fritids grej att hålla på med!, som fotboll tex. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Jag tror nog att Zatothenorm e 0013 med ny användare... Ingen kan vara så idiotisk som han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 MEN INTE NÄR JAG BLIR MOBBAD!!!! Du tycker det är okej att mobbas, hur känns det att bli mobbad?Du vill inte att 0013 ska mobba dig. Men hur tror du offret som ni mobbar varge dag känner sig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zatothenorm Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Ja vet det jag har ju sälv varit mobbad! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 men ditt j*vla arsle.. då fattar du väl hur dom som du mobbar känner sig!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Ja vet det jag har ju sälv varit mobbad! Haha! Det var det dummaste jag hört. Om du vet hur dom känner sig, varför mobbar du då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 MEN INTE NÄR JAG BLIR MOBBAD!!!! du,du,du...allting skall visst handla om dig <_< de finns mer människor med medvete än du...använd hjärnarn istället för att stajla inför kompisar... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zatothenorm Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Jag har varit mobbad och jag vet hur det käns, men sedan blev vi så många så vi krossade mobbarna, och sen blev jag ledare för en anti mobbing kubb, anklagde alla där som inte va lydiga redskap ått mig och på de viset blev jag mobbare sälv! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Nu är jag nästan 100% säker på att du hittar på allting, så som du säger... Och inte nog med att du är patetisk, du är självisk också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 såp all ära o berömelse fick dig alltså att gå över gränsen.så svagt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Japp. Varför mobbar du om du vet att offren inte vill? Som vi säger här: Du cyklar på vinden, du spottar i motvind och tomten kommer på sommaren. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg