Gäst Zatothenorm Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Skrivet av Data-typen: Mobbad Varje Dag, vad kan jag göra åt det Prenumerera på det här ämnet | E-posta det här ämnet | Skriv ut det här ämnet data-typen Skapat: 12/10-2004 13:23:15 #2 medlem Data-Typen Offline Grupp: Medlem FuskaRank: 97.7 Inlägg: 240 Fusk: 1 Recensioner: 1 FuskaMynt: 1116 Föremål: Visa Medlemsnummer: 9220 Registrerad: 16/09-2004 Varningar: en dag när jag blir mobbad: när jag kommer in till skolan så kommer några killar och är i vägen i korridårerna samma killar kommer när jag är på väg till maten och när jag äter så kommer dom och sita vid mitt bord när jag är med mina kompisar på rasten följer dom efter mig och när jag kommer från biblioteket så tar dom min bok av min hand och jag måste springa efter dom till deras klass!!! alltid när dom är nära mig så säge dom typ:vad heter du, ska vi bli vänner.!!! ajg för sökte bli vän med dom och sedan bästämde vi en träff på habbo och de lurade mig där. -------------------- jag älskar datorer!!!! och jag bor i finland viktigt!!: minsta lilla fel gör mig arg 65 är världens bästa nummer!!!! ____________________________________________________________________ Skrivet av mig: Gjör ingenting! :evil: Det är väll rätt åt dig att du blir mobbad! :evil: Sådant är livet, några mobbas tills dom begår sälvmord(sånna dära som du!) ,Andra (såna som jag) sitter på tåppen av skolan,blir hyllad av andra elever,blir favoritiserad av lärare och har ett stort gäng som mobbas åt en! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tails_Cool Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 fy vad dum du e :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zatothenorm Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Va snäll du e :o Tack! :evil: :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 så dum som du e borde du inte få vara medlem här på fuska.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zatothenorm Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 så snäll som du e borde du vara modde! tACK!!!! :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Du är helt dum i huvet, som du säkert redan visste. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zatothenorm Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Du är helt dum i huvet jocke, som du säkert redan visste. Presis! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 fy f*n va fjantigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Så du kan ändra citat också ? Så roligt du är.. :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Ändra andras inlägg, det var det fånigaste jag sett... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zatothenorm Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Ändra andras inlägg, det var smartaste jag sett; Om alla Normalisister är lika kloka som du ska jag bli det själv! Välkomen isåfal kamrat normalier! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Jag Är en idiot Ja.. vi vet, du behöver inte säga det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg