Jimpa_93 Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 Någon mer än jag som hatar skolmaten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 Nej, vår är bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 vår med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 vad är det för fel med skolmaten den är faktist ganska god Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 njaa, ibland så är den bra och ibland så är det bara skit :P När vi har potatismos och hamburgare så rinner PULVERpotatismosen och man kan tro att "hamburgarna" är kokta stampade köttbullar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0010 Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 Det är Okey med skolmaten.Men fattttttaaaaaaaaa det finns hundra tals såna hära trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 6 December 2004 Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 i våran skola e den bra ibland och bläääää ibland tex. ______________________________________ ingen ketchup till makaronerna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!| _____________________________________ | ^ | | skandal!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 6 December 2004 Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 Men, orka ketchup..det är bara mosade tomater, socker, stärkelse, socker och kanske lite socker. Ta en tomat istället >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0010 Skrivet 6 December 2004 Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 i våran skola e den bra ibland och bläääää ibland tex. ______________________________________ ingen ketchup till makaronerna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!| _____________________________________ | ^ | | skandal!!!! Man ska inte på riktigt ha Ketchup till pasta det är bara att i sverige är det så att man äter med ketchup med men ketchup vad hjälper det det är fullt med socker ta istället en färsk tomat som Marijuina sa och så får du vita miner i dig.all mat är ok typ i vår skola bara Eriksoppa potatisbullar och Pankakor . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 6 December 2004 Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 Men, orka ketchup..det är bara mosade tomater, socker, stärkelse, socker och kanske lite socker. Ta en tomat istället >.< ??? Ska man ha tomat på pommesen??? Hmm, jo jag vill ha lite tomat smetat över min pasta tack.... Jag är inte så förtjust i Ketchup heller, men det finns gränser... <_< Vi har grym mat på vår skola. Jag sitter i matrådet och har sparkat kockar och anställt nya. Dessutom är jag vicevice ordförande. Dem andra två kan ju inte hålla koll på sig själva... brukar sluta med att alla sitter i knät på varandra i ordförande stolen, och jag får den så klart alltid (aldrig ska det stå)... Om ni vill ha vitaminer, ät en god sallad till maten. Sallads buffén är öppen för alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 7 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 Vi får inte sallad :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 Då ska ni gå till rektorn. Ni har rätt att få sallad. Om ni inte får det så är det ett brott. Ni får inte i er tillräckligt med vitaminer utan sallad och ni kommer att gå hungriga. Protestera vilt och ni kanske får sallad till maten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.