Gäst Tutankoopa Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 Fast soppan äter jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 i min skola får vi ibland Tacos:lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 maten är inte gratis den betalas av dina föräldrar med skattepengar?! vår skolmat går faktiskt att äta (ett mirakel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 En vecka fick vi Bestämma själva hur matsedeln skulle se Ut Ni kan ju gissa vad Vi fick för mat :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst _Otaku_ Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 för lite pannkakor i vår bamba(skol cafeteria) :P men annars är maten bra! förutom att det ibland ligger cafeteria-tanternas hårstrån i maten :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 (redigerat) [ÄNDRAT] Redigerat 13 Februari 2005 av Orzon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 (redigerat) Ja därför många klagar här i sverige att ni inte hämtar mat från andra länder som arab länder så får ni ingen kebab därför kebab är arabiskt.Vad otacksamma ni är bortskämda snorvalpar !Man ska inte säga att man hatar säg bara jag gillar inte vadå hata säg tack för att du får mat. Redigerat 14 Februari 2005 av 12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
christophe Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Jag hatar den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tibia boy Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Min polare hitta en portion snus i en korv fett SKABBIGT svär han gjorde det <TVI> Skolamten kan bli mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 dom som sitter inne på fängelser får dyrare mat än vi dom får typ mat för 30-40 kr medans vi får bara för 7-10 kr :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Skolmaten är bra för att Man får lite Anurlunda mat varje dag. Hemma äter jag pasta,Pizza,Hamburgare,Rostebröd och Piroger. Men i skolan får man typ Fisk,Potatis jaja ni fattar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sparky Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Bambmaten är perfekt. En gång åt jag så mycket Chilie corn carne att jag mådde ill sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.