Gäst Tutankoopa Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Bambmaten är perfekt. En gång åt jag så mycket all your base are belong to us att jag mådde ill sen. Vi har aldrig fått chille con carne fusk !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Hatar tisdagar och torsdagar =S då får vi antingen nån äcklig fisk elr soppa =@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sparky Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 I våran förra skola var det än som snorande i maten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Jag äter hälften av maten och den andra hälften slänger jag! GE OSS RIKTIGT MAT!!!! Potatisarna är mögliga, en gång såg jag något grönt på min potatis! =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Min kompis fick en potatis som var grå av mögel och det var jättemycket, och potatisen var av på hälften så hela den delen var stenhård oh svartgrå inuti.I alla fall den här veckan har det varit äkliga maträtter men idag hade vi skidor på ett berg som heter vitberget då fik vi varmkorv med bröd i målet och det var 8km vi åkte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Ibland så får vi Sten i våran mat i skolan de äckligaste va att de kröp runt en mask/larv? i min soppa :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 (redigerat) Min kompis hittade en fiskhjäle i sin fisk.. typ 6 cm lång och 4 cm bred :huh: Redigerat 8 Mars 2005 av Orzon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 vem har ni som matlverantör? / vi har Sodexho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 hehe:Dvi har bra mat för jag går på privat skola så vi äter på resturang varge dag(de e gäster där) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.