The Moose Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 Ja det kan faktiskt räcka länge över jullovet ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 20 December 2004 Rapport Dela Skrivet 20 December 2004 ACTION:Ninja Gaiden-Oslagbar action till högsta nivå. Gillar du utmaninga är Ninja Gaiden nått för dig. Prince of Persia-Lite Ninja gaiden känsla. Fruktansvärt snyggt och grymt spel. LIVE SPEL:Rainbow six 3:Black arrow-Fruktansvärt roligt spel live. Här är det teamwork som är viktigast ingen ide att spela Rambo. BILSPEL:Burnout 3:Takedown-The one and only ROLLSPEL:Star wars:Knghts of the old republic-Xbox bästa rollspel Morrowind-PC klassikern till Xbox!!! PS Om nån funderar på at köpa spel och är osäker på vilket är det bara att PM:a mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
beava Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 jag önskar mig Fable, Fifa 2005, NFSU2 och Halo 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Night-Killer Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 half-life2 om du inte har de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 half-life2 om du inte har de Bara så du vet är vi inne på ett Xbox forum och Half-life 2 har inte kommit till Xbox än. Men jag säger inte att du inte ska önska dig det för det är ändå det bästa PC spelet ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 BurnOut3: BreakDown Pirates! Rouge Agent NHL 2005 ska ni inte köpa/önska er. Det är inte realisiskt alls. T.ex om det står ca. 4 pers framför mål så borde det vara större chans att pucken slinker in i målet men det är det inte! Köp/önska er då NHL Pro Hitz (eller nåt sånt) istället. Om ni stänger av alla regler så kan ni göra mål med målvakten, tackla ut en spelare genom ett plexi-glas och tackla ner målvakten m.m. Allt utan att få en utvisning! Så kan du skjuta ner spelare och tackla ner spelare när dom ska tackla dig. Det är skit roligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 Ghost Recon 2 och NFSU2 Och HALO 2 ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 Säger så här.Vill du ha äventyr så är det Blinx 2 som gäller.Action så är det Halo 2 eller Ghost Recon 2.Sport så är det Pro evolution soccer 4.Nu får föräldrarna allt snabba på sig i julruschen ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 mortal combat deciption Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 Ni som snackar om att köpa Call of Duty: Finest Hour så är det som alla andra Call of Duty spel. Jag ska inte köpa det iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 24 December 2004 Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 Vad har du fått TAcklaren? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mantis Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 han vill inte siga villket spel han fick han fick ett barbie spel hahahahahahaha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg