sasuke kun Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 (redigerat) kolla på www.altavista.com Redigerat 10 Mars 2005 av king koops Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 10 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 Men vet ni någon sida som det finns bilder till Super Mario 1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 nog lite dåligt med det... men när du är klar vore det kul om man kunde få några dumpar eller nåt. alltid kul att kolla på andra gamemaker spel och jämföra med sina egna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 11 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Jag ska göra Super Mario 2 istället. Men jag vet inte riktigt hur det går till. Och jag behöver lite bilder också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 vadå hur det går till? med super mario 2 eller? är yoshi med i tvåan då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 14 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 (redigerat) Yoshi är inte med i tvåan. Man kan välja mellan Mario, Luigi, Toad och Prinsessan. Man kan dra upp betor och kasta på olka varelser. Goopas och Koopas finns inte med. Det var nog allt. Redigerat 11 Februari 2006 av Fusk Katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 ok...har själv inte spelat super mario 2...tyvärr. men jag har som sagt kartor med yoshi om du vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 15 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Vad gör man på Yoshis island? Det är väl ganska svårt att göra med Game Maker. Jag såg det spelet också någon gång. Man skulle rädda Mario som var en bäbis och äta upp monster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 det är ganska likt supermario, men skillnaden är att det finns yoshi's överallt som du kan "rida" på och som har olika specialiteter om jag inte har fel. det kan nog bli lite svårt, ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 22 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Äh, Super Mario 2 var för svårt, jag gör Super Mario DX istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 (redigerat) shitt ni bytar hella tiden men kålla mitt spel som jag har gjort det är mitt första det ligger på min hemsida på downloadsmen kan man göra sitt spel som man har gjort i game maker anerlunda alltså så dom som vill spela behöver ej game maker Redigerat 22 Mars 2005 av miman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 (redigerat) förlåt för dubbel men jag behöver svar på en fråga när man gör gubbar som bara ska gå lite fram och till baka vilken ska jag lega in då alltså vilka saker på game maker ska jag legga in svara då Redigerat 22 Mars 2005 av miman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.