miniman Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 (redigerat) EDIT FÖRLÅT Redigerat 22 Mars 2005 av miman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 22 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Jaha... Vad ska det betyda? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 jag har gjort ett till spel nu som går utt på att döda massa yoshisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 23 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Dumt spel :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Dumt spel :angry: varför???? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 24 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Jag tycker det i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 yoshi är den ända vettiga figuren i hela supermarioserien! gör om det till "döda super mario" istället! [bara inte PCM får se denna tråd, han är galen i yoshi]. svar på din fråga: fattar inte helt hur du menar men lägg in en create-event där du lägger till "start moving in a direction" och väljer åt vilka håll figuren ska kunna gå. då kommer figuren att röra sig åt något håll som den kan röra sig i när spelet startar. läs Maze guiden som finns på gamemaker hemsidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 yoshi är den ända vettiga figuren i hela supermarioserien! gör om det till "döda super mario" istället! [bara inte PCM får se denna tråd, han är galen i yoshi]. svar på din fråga: fattar inte helt hur du menar men lägg in en create-event där du lägger till "start moving in a direction" och väljer åt vilka håll figuren ska kunna gå. då kommer figuren att röra sig åt något håll som den kan röra sig i när spelet startar. läs Maze guiden som finns på gamemaker hemsidan. jag har fixat det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 5 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 (redigerat) yoshi är den ända vettiga figuren i hela supermarioserien! gör om det till "döda super mario" istället! [bara inte PCM får se denna tråd, han är galen i yoshi]. svar på din fråga: fattar inte helt hur du menar men lägg in en create-event där du lägger till "start moving in a direction" och väljer åt vilka håll figuren ska kunna gå. då kommer figuren att röra sig åt något håll som den kan röra sig i när spelet startar. läs Maze guiden som finns på gamemaker hemsidan. Jag tycker det också är ett dumt spel. Vad tusan, jag går tillbaka till SMB 1 (SNES) igen (jag vet inte hurmånga gånger jag har gjort det...). Är det någon som vet var man kan få tag i undervattensgrejor till det? Ojojoj... Trippel. Vet någon var man hittar bilder på en blinkande stjärna och Mario och Luigi gubbar som har starpower till Super Mario All-Stars, Super Mario bros. 1? Redigerat 11 Februari 2006 av Ragnarök Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.