The_best Skrivet 6 December 2004 Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 vad kan man göra på halo 2. tycker ni att det är bättre än gt san andreas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 6 December 2004 Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 Bättre än San Andreas... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 6 December 2004 Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 Ja lätt bättre än GTA San Andreas. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 Halo 2 är bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrRiGht Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 Jag vet inte vad jag ska svara längre, jag har varit typ halo fanboy ända sen första halo släpptes... men halo 2 har varit lite som en besvikelse, speciellt hur det slutar (tänker inte avslöja för dom som inte vet). GTA: San Andreas är nog det spelet jag lirar mest eftersom det e så j*vla stort, men Halo 2 e nog ändå det bästa liret :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 NÄr kommer SA ut på XBOX förresten ?? :gitarr: //Waddis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
haloman Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 ja tycker halo 2 ä bättre..! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrRiGht Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 NÄr kommer SA ut på XBOX förresten ?? :gitarr: //Waddis det kommer troligtvis inte komma till just xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Elf Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 Halo 2 äger den andra skiten! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 Man kan ju igentligen inte jämföra Gta san andreas och Halo 2.Halo 2 är liksom ett si-fi spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 Man kan ju igentligen inte jämföra Gta san andreas och Halo 2.Halo 2 är liksom ett si-fi spel. Intämmer Men personligen tycker jag självklart att Halo 2 är rolgast men däremot GTA: sa tycker jag är riktigt bra ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 Har själv inte testat GTA: San andreas än.Måste göra det snart :P. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg