Gäst abu Skrivet 6 December 2004 Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 jag kollade i tibia tråden och tänkte att jag skulle tästa.. fast då glömde jag mitt användarnamn asså dom dära siffrorna ! jag vet mitt lösenord men inte medlems-namnet! hur gör jag för att få tag i dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 6 December 2004 Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 Jupp testa account lost grejen på hemsidan Tryck HÄR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 6 December 2004 Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 Umm... där ska man he in sitt namn ... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 6 December 2004 Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 menar du skriver in sitt namn? Ja det är det man ska göra först :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hinjaj Skrivet 6 December 2004 Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 (redigerat) Du kommer aldrig att kuna få tillbaka account siffrorna! :meddum: Lek INTE med bildfunktionen. Minus i kanten på dej. Redigerat 7 December 2004 av Jellyfish Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 jasså ajdå.. ;-) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 Skaparen vill låsa tråden. As you wish... *Låser och smälter ner nyckeln i fosforsyra* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg