Slumpen Skrivet 6 December 2004 Rapport Skrivet 6 December 2004 Tja jag har laddat ner soldat frå fuska. se och jag får inte igång det över internet.... moste jag ladda ner nått mer eller?? ........ :huh: Citera
:Fuskaren: Skrivet 6 December 2004 Rapport Skrivet 6 December 2004 nej du behövcer inget mer men ladda ner den från deras hemsida istället sök på soldat på google.se och ta det första alternativet Citera
Slumpen Skrivet 7 December 2004 Författare Rapport Skrivet 7 December 2004 oki ska försökal,...... Citera
Kuzune Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Skrivet 28 Januari 2005 När du installerar Soldat kommer det med ett textdokument som heter lobby.servers.txt Öppna den och ta bort det som står där. Skriv sen dit lobby.soldat.pl När du har gjort det så ska du kunna spela på internet, annars är det nåt annat fel. Citera
Slumpen Skrivet 28 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 28 Januari 2005 När du installerar Soldat kommer det med ett textdokument som heter lobby.servers.txt Öppna den och ta bort det som står där. Skriv sen dit lobby.soldat.pl När du har gjort det så ska du kunna spela på internet, annars är det nåt annat fel. <{POST_SNAPBACK}> [/qu det gick ...tack.....men nu står det "cannot play whit modified objects. please reinstall the game"...hmmmm :huh: Citera
Kuzune Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Skrivet 30 Januari 2005 Då är det nåt annat som är fel? Har du laddat ner nån Mod? Citera
Gäst Miglot af eraon Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Skrivet 25 Februari 2006 Din veson kan vara gammal gå in på www.soldat.pl och patcha den. Citera
Slumpen Skrivet 25 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 25 Februari 2006 har fått ig¨ång det för läännggee sedan men tack iaf Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.