Hoppa till innehåll

Bästa Konsollen


Gäst Golden Star

vilken e den bästa konsollen?  

167 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Ehm, jag tycker om alla de 3 konsollerna lika mycket.. ;S.. Sluta bråka grabbar, alla får väl spela vad de tycker om mest.

 

Jag bråkar inte, jag bara tilllägde vad jag ville i konversationen mellan dig o Wapor. Jag tror inte att det är många över 13 år som gillar att spela Mario eller andra såna spel..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 187
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag spelar också mario. Min kompis också och vi är snart 16år. Mario är inget dåligt spel det ska du veta. Jag skulle inte dra mig för att lira Mario bros på 8-bitars igen men jag vet inte var sladdarna är till konsollen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag spelar också mario. Min kompis också och vi är snart 16år. Mario är inget dåligt spel det ska du veta. Jag skulle inte dra mig för att lira Mario bros på 8-bitars igen men jag vet inte var sladdarna är till konsollen.

 

Alla har ju olika smak. :visslar:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Jag ÄR 15 år o det finns flera klasser där nördar spelar Mario o såna spel, men om ni vill spela sånt så gör det..Slösa tiden bara..

 

http://www.my-smileys.de/smileys2/01_4.gif

 

Att spela spel med massa blod för hjärndöda människor är alltså inte att slösa tid?

 

Varför spelar du spel om du tycker att det är att slösa tid? Vad gör du här då?

 

Alla som tycker att Mario spelen är töntiga borde fundera över varför ni spelar spel! För att skjuta massa gubbar blodiga?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag spelar också mario. Min kompis också och vi är snart 16år. Mario är inget dåligt spel det ska du veta. Jag skulle inte dra mig för att lira Mario bros på 8-bitars igen men jag vet inte var sladdarna är till konsollen.

 

Precis, där sa du det. Så sluta kalla de som spelar mario för nördar.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag spelar också mario. Min kompis också och vi är snart 16år. Mario är inget dåligt spel det ska du veta. Jag skulle inte dra mig för att lira Mario bros på 8-bitars igen men jag vet inte var sladdarna är till konsollen.

 

Hehe..jaja.. :P

 

Men att några gubbar hoppar omkring o åker med bilar som ser ut som tunnor, är lite konstigt.. ;) :P

 

http://www.my-smileys.de/smileys2/01_4.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...