Joko Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 paper mario 2!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0010 Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 Ska bara önska mig filmer och sånt och kanske ett xbox spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Queezer Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 Jag önskar mig väl Metroid Prime 2 och Paper Mario: the 1000 year door. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 7 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 Okej=) Önskar ni er några andra till behör till GC då? Jag önskar mig ett nytt minneskort för jag kan inte spara på FIFA 2005 för de tar 70-block :D Ha´de! :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Shadow_ Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 :evil: Jag önskar migett nyt game cube fast platonium och och en gamecube GBA player!!!! :evil: :medieval: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 Jag önskar mig Tales of Symhponia, det verkar skit grymt ju! plus att jag gillar manga och anime som spelet inehåller :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 Mitt Gamecube e trasigt,men jag ska få ett nytt snart,men det jag vill ha är nog Super Mario Sunshine eller en extra kontroll till Gc:n.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zora girl Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 jag önskar mig the sims, o jag vet att jag får de, för jag va med när min pappa köpte de åt mig.....o så önskar jag mig Harvest moon också!!!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 JAg önskar mig Nivida GeForce FX 6900 och 160 Gb Hårdisk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeon Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 önskar mig metroid prime och ett nytt minneskort (16mb) ps. det heter finest hour Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 Önskar mig Tony Hawks Underground 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SherO Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 METEROID PRIME 2 SÅ KLART JAG E SÅ KÅT I DEN :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg