Gäst Liquid Silk Skrivet 7 December 2004 Rapport Skrivet 7 December 2004 Men den här sjöng vi omkring när vi var typ 10. Citera
Xade Skrivet 8 December 2004 Rapport Skrivet 8 December 2004 den har du sällan gjort själv, den har jag hört flera gånger Citera
Gäst data-typen Skrivet 8 December 2004 Rapport Skrivet 8 December 2004 hmmm kanske den är mer populär i sverige. men DEN HÄR har jag hittat på:I butiken jag går och kissar på alla saker.så att ingen kan köpa dom och alla blir arga, Tjo littan lej...Den har ni inte hört va! :meddum: jag skulle ha skrivit den senare Citera
Gäst Spirtual Skrivet 8 December 2004 Rapport Skrivet 8 December 2004 Jaha..den här har jag skrivit: When I was wandering in the desert, And was searching for the truth I heard a choir of angels calling out my name, I had the feeling that my life would never be the same again I turn my face towards the barren sun Nää jag skojade bara.. Det är Raimaker Citera
fredrikm92 Skrivet 8 December 2004 Rapport Skrivet 8 December 2004 Den kan vara lite ful men här kommer den Piss i sängen och ha det bra, jag sitter lite och funderar. Varmt om skjärten som en solig sommardag, jag kanske kissar lite mera. Tjo littan lej, tjo littan lej, kasta inte koskit på mig, tjo littan lej, tjo littan lej, annars kastar jag tillbaka...............kakka :visslar: ordlista för finladndsvenska ord piss=kiss kakka=bajs lol det är hur gammal som helst!! Citera
Xeon Skrivet 18 December 2004 Rapport Skrivet 18 December 2004 ja eller hur, det är en ganska så känd barnvisa. bara så att du har ändrat kanske 2-3 ord i låten Citera
Zerp Skrivet 18 December 2004 Rapport Skrivet 18 December 2004 Omogna små barn. Om några år kanske ni växer ur denna kiss och bajs ålder. Förhoppningsvis.. >> Citera
Schassen Skrivet 19 December 2004 Rapport Skrivet 19 December 2004 Det är såna här trådar som gör att jag börjar fundera på att lämna fuska.se Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.