Tzotodile Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 Vi har precis fått wave beam buster. under där är det vatten och i vattnet så finns det ett ställe som man ska upp till och öppna men hur kommer man upp dit. Gissning: Får man grapple beam där? Eller Ice Beam? :unsure: :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 Hm, låter klurigt. Wave beam... du får förklara bättre, det är inte lätt utan beskrivningar om vart du är, t.ex. platsens namn m.m. Grapple beam får du inte än på ett tag om du inte har ice beam =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Shadow_ Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 :evil: Om du inte mött spöken eller vad det nu är så har du en bit till ice beam och grappel beam får du nästan sist men du ska ju bara hoppa ner i vattnet och upp på andra sidan dörren det är ju enkelt!!!!!! :evil: :medieval: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tzotodile Skrivet 8 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 det går inte men jag gissar på att man ska till denna kammare som jag läst om och där får man gravity suit och kan hoppa upp på stället. för att det går inte att hoppa upp ur vattnet till den där platsen i light tower Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 du är alltså i tallon owerworld, där får du gravity suit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 Nej gravity suit hittar man i phenderana drifts fast du måste ha ice beam först och den hittar du i chozo ruins Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SherO Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 dit up du vill koma där fins det en Chozo Artifact om jag mins rätt nu :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 det finns en artifacts i light tower men inte där uppe <_< där hittar du wave buster tror ja o gravity suit hittar du i phendrana drifts i gravity chamber lr va de nu hette den där kammare.... :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SherO Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 asså han mena i lighttower under vatten där man ska hoppa och ta artifacten... själv spelar jag mp oxo klarat just Omgea Pirate den e så lätt när man andvänder powerboms rulla under den och släp en powerbomb då går sönder alla grejer där du ska skjuta ibland tar den alla elr 3 elr 2 :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tzotodile Skrivet 10 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 ska testa för jag har kommit vidare och är på väg till gravity chamber men det är så j*v*a långt och jag HATAR sheegotts. men kan bara köra 3 gånger per vecka för min mamma har satt gräns till 3 spel dagar i veckan! :angry: :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg