Jellyfish Skrivet 22 December 2004 Rapport Skrivet 22 December 2004 Borgarsvin, av Doktor Kosmos. Citera
Laithean Skrivet 22 December 2004 Rapport Skrivet 22 December 2004 Mina favorit låtar är. 1: Burn Up W Flash your Dreams 2: Ginga Nagareboshi gin(OP) 3: Cat Girl Nuku Nuku Happy Birthday to me 4: Chobits (OP) Citera
Gäst Spirtual Skrivet 22 December 2004 Rapport Skrivet 22 December 2004 Ny favorit igen hehe Slipknot - The Blister Exists Jag ba älskar Joey's trumsolo i slutet :D Citera
0013 Skrivet 22 December 2004 Rapport Skrivet 22 December 2004 In Flames-The Quiet Place In Flames-Like You Better Dead In Flames-Borders And Shading In Flames-Discover Me Like Emptiness In Flames-Only For The Weak Children Of Bodom-Needled 24-7 Children Of Bodom-Northen Comfort Cradle Of Filth-Her Ghost In The Fog -.-;;;;;; Citera
0010 Skrivet 29 December 2004 Rapport Skrivet 29 December 2004 Alla kniven i hjärtat låtar alla 50cent låtar men bästa In da club och P.I.M.P Citera
Gäst Liquid Silk Skrivet 29 December 2004 Rapport Skrivet 29 December 2004 Lite bra låtar: Iron maiden - The evil that men do Iron maiden - Run to the hills Iron maiden - Number of the beast Iron maiden - Lord of the flies Iron maiden - Aces High Iron maiden - 22 Acacia Avenue Iron maiden - Fear of the dark Iron maiden - The trooper Iron maiden - 2 Minutes to midnight Iron maiden - wrathchild Iron maiden - Iron maiden Iron maiden - Hallowed be thy name Iron maiden - the clansman Norther - Nightfall Norther - Deep inside Norther - DEath Unlimited Norther - Chasm Alla Cradle of filth som har blivit sagda. motörhead - sex and death motörhead - ace of spades Citera
PaniC_SWE Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Skrivet 21 Januari 2005 offspring - the noose!! dom äger stenhårt!!!! :gitarr: Citera
Mugaga Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Skrivet 22 Januari 2005 Mina är: Greenday-american idiot Snoopdogg-Drop it like its'hot Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.