mik@el Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 jag har ett chippat ps1. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 Haha, vem har sagt att jag ens har chippat? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 jag har ett chippat ps1. Kan man chippa dom? :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 klart man kan! Du kan få köpa ett av mej för 200 spänn! Vad är normalpriset för att chippa ett xbox med 120 gb hd? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 klart man kan! Du kan få köpa ett av mej för 200 spänn! Vad är normalpriset för att chippa ett xbox med 120 gb hd? Nej tack, har redan ett som ska säljas. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 att chippa är helt klart värt pengarna.. jag chippade mitt xbox för nån månad sen med ett evolution x chipp de äger... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 att chippa är helt klart värt pengarna.. jag chippade mitt xbox för nån månad sen med ett evolution x chipp de äger... Det chioppet har jag också har hafft det länge. Det är bra..Men jag gillar fortfarande inte att ha chippat det är därför jag säljer min xbox jså jag kan få en ny utan chip :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 som sagt tror jag inte det kommer bli så stor ändring på nedladdandet som sagt så kan dom inte spåra en enda jag menar det är ju as många som laddar ner varje dag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 Ganska idiotiskt också att skriva ut på internet att man chippar och även säljer chipp.Vem vet vem som kollar på dom här sidorna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 The Moose: Vad ska de göra då? Ska polisen komma? Chipp är ju inte olagliga.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 nä, exakt! Men vad brukar det kosta att chippa ett xbox med 120 gb hårdisk på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 Nej polisen kan dessvärre inte komma och bura in en förrän i Januari då det kommer bli en skriven lag på detta.Men däremot kan du få böta en hel del.Och jag har aldrig sagt att CHIPP är olagliga.Det är vad man använder chippet för som kan vara olagligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg