rQxx Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 Vilket spel var det första för er? D.v.s. det första ni köpte =)... Mitt var http://www.splashi.com/se/neonode.aspx?u=d...35-ffa512cfb7d5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 Jag kommer inte ihåg, måste varit mulle meck eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
susanne Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 Jag ägde inget spel när jag var liten så det blev inte förrän jag köpte spel åt min son som det första spelet köptes och det var Djungelboken till ps1 och det var skittråkigt! :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 Öhh vet inte. Men det första BRA spelet jag köpte (på bokrea) var Roller Coaster TYCOON 1. Och tillägget till det (Loopy Lanskapes). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
haloman Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 ve inte.. men de va no mulle meck bygger bilar..typ :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 Mitt var nog Hitman Codename 47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 Typ Pippi. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 Tarzan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 Vilket spel var det första för er? D.v.s. det första ni köpte =)... Mitt var http://www.splashi.com/se/neonode.aspx?u=d...35-ffa512cfb7d5 Det där du har länkat till är ju en mobil och inget spel!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
new jooles Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 typ mulle meck eller tarzan :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 jungekboken till pc, på den tiden fanns inte cd skivir så spelet li´gger på 5 disketter istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tzotodile Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 lol! det första bra jag köpte var warcraft 3 battlechest. men det första jag hadde var lek & lär 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.