Johanthe Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 Hörde att xbox 2 skulle släppas snart. Kommer det att vara samma spel på båda konsollerna eller kommer det bli som på Playstation och Playstation2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 förmodilgen blir dety som ps ps2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 jag tror att xbox2 är bara mindre än föregångaren... Typ som den nya ps2:an.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 öhh bätttre prestanda mindre men spelen kommer vara bakåtkompitabla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 Snart o snart skulle jag inte vilja säga, det är väll ett år kvar ungefär tills det kommer ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanthe Skrivet 10 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 I januari februari hörde jag??????? Men kommer man kunna spel Xbox 2 spel på Xbox <_< <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 i januari februari! Då har du hört fel, eller menar di 2006? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 Hörde att xbox 2 skulle släppas snart. Kommer det att vara samma spel på båda konsollerna eller kommer det bli som på Playstation och Playstation2 Ingen vet när Xbox 2 ska släppas.Tidigast isåfall till Vintern 2005.Och jag tror att man kommer att kunna spela gamla xbox spel på den såväl som man kunde med Ps1 och Ps2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 ja, det kommer man absolut kunna göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanthe Skrivet 11 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 Jag menar kommer man kunna kÖra Xbox 2 Spel på den första xboxen :bah: :bah: :bah: :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 Nej klart att man inte kommer att kunna göra.Igentligen vet jag inte men det hade ju varit ytterst dumt.Vad hade då varit meningen med att ge ut en ny spelkonsol och så kan man spela dess spel på den gamla Xboxen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 jag tror att xbox 2 kommer att bli som ps2 och ps two... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg