Gäst Skellington Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 Vilken är den lägnsta låt ni hört? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 Hmm... Vyunish - Thanks!. Den är 12 minuter ungefär. (11 min 42 sec) x_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 Min lägnsta va typ 6min och 30 sec :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 Dream Theater - Change of Seasons (23min 15 sek.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 En del låtar med Opeth går upp till en 25 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 Jag har en låt som är runt 2 timmar. Fast det är en techno låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 ling chong vet ej aldrig orkat lyssnat färdigt och då har jag haft på 3 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 Tja,Martin den längsta var typ nån klasisk som var ca 37 min lång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 lite långa låtar som jag har: Maria Muldaur - Midnight at the Oasis (25min 3sek) Nirvana - Something in the way (20min 35sek) A bit of finger - Black Sabbath (14min 16sek) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 det finn sen klassisk låt som tog 4 dar och spela upp på premiären Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 Många somnade nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 en rolig låt är Daft Punk - Too Long.. det enda dom sjunger är typ Too long.. det pågår i 10 min Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.