Joko Skrivet 13 December 2004 Rapport Dela Skrivet 13 December 2004 oj då stavfel de ska va wavebird Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 Tryck på ändra knappen istället för att dubbelposta. Jag har 3 original och dem e bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 Orginal ska de va dom är lätt skönast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 Orginalet är BÄST, och lila är snyggt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow_Master Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 PÅ wavebird fins ingel rumble :P (iallafall vad jag hört) :D orginal 4ever :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 Rumble är ju bra, fast man inte märker det så mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 16 December 2004 Rapport Dela Skrivet 16 December 2004 jag har 2 blå/lila orginal kontroller och nöjer mig med dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 16 December 2004 Rapport Dela Skrivet 16 December 2004 de ska va wavebird Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dennan Skrivet 17 December 2004 Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 a wavebird e bäst för då kan man sitta långt i från tv och så slipper man sladden A wavebird är bäst för då kan man sitta långt ifrån tv och så slipper man sladden :evil: :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 17 December 2004 Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 men förlorar rumble! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 17 December 2004 Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 wavebird: - ingen rumble, mer strålning, man måste ladda ett batteri + ingen sladd "vanlig" -man är begränsad av en sladd + mindre strålning, inget batteri som kan lägga av mitt på sista bossen eller nåt, rumble funktion så enligt mig är "vanlig" bäst inge pirat lr trådlöst visst är wavebird bra men som den slarvewr jag är skulle jag förmodligen tappa bord den...dessutom har jag redan två original (en svart en lila) som duger utmärkt...enligt mig är rumble också viktigt så för mig blir det original! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 17 December 2004 Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 jag har två orginal, en svart och en lila och sen en svart pirat också! På min pirat finns det en turbo knapp som sätter på sig själv när man trycker på samma knapp flera gånger <_< <_< sk*t störigt ibland. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg