Hoppa till innehåll

Religion


Guggo

Rekommendera inlägg

Finns inga riktiga bevis att han finns som människor vill ha. Kolla ut på allt han har skapat, det är ett bevis. Jag tror inte något vid namn "Big Bang" kan skapa naturen för det sprängde väll jorden?

Nej. Jorden bildades ur en explosion mellan två andra planeter säger Big Bang-teorin.

Då är det fullt möjligt, att de kan ha skett en massa kemiska reaktioner med mera.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 126
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

(Jellyfish @ 29/12-2004 16:29:52)

Finns inga riktiga bevis att han finns som människor vill ha. Kolla ut på allt han har skapat, det är ett bevis. Jag tror inte något vid namn "Big Bang" kan skapa naturen för det sprängde väll jorden?

Nej. Jorden bildades ur en explosion mellan två andra planeter säger Big Bang-teorin.

Då är det fullt möjligt, att de kan ha skett en massa kemiska reaktioner med mera.

Är inte big bang en liten boll? Vadå två planeter?

 

Universum växer hela tiden... kan Gud förklara detta?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Claudia @ 31/12-2004 00:51:35)
(Jellyfish @ 29/12-2004 16:29:52)

Finns inga riktiga bevis att han finns som människor vill ha. Kolla ut på allt han har skapat, det är ett bevis. Jag tror inte något vid namn "Big Bang" kan skapa naturen för det sprängde väll jorden?

Nej. Jorden bildades ur en explosion mellan två andra planeter säger Big Bang-teorin.

Då är det fullt möjligt, att de kan ha skett en massa kemiska reaktioner med mera.

Är inte big bang en liten boll? Vadå två planeter?

 

Universum växer hela tiden... kan Gud förklara detta?

<.< Asså har vi inte sakt att man får tro som man vill men man ska inte snacka skit om Gud.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 år senare...
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...