Jellyfish Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Finns inga riktiga bevis att han finns som människor vill ha. Kolla ut på allt han har skapat, det är ett bevis. Jag tror inte något vid namn "Big Bang" kan skapa naturen för det sprängde väll jorden? Nej. Jorden bildades ur en explosion mellan två andra planeter säger Big Bang-teorin. Då är det fullt möjligt, att de kan ha skett en massa kemiska reaktioner med mera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0010 Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Gud skapade inte jorden men vissa tror vad dem vill men man ska inte snacka skit om andra religioner för att man hatar deras tro eller nåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 (Jellyfish @ 29/12-2004 16:29:52) Finns inga riktiga bevis att han finns som människor vill ha. Kolla ut på allt han har skapat, det är ett bevis. Jag tror inte något vid namn "Big Bang" kan skapa naturen för det sprängde väll jorden? Nej. Jorden bildades ur en explosion mellan två andra planeter säger Big Bang-teorin. Då är det fullt möjligt, att de kan ha skett en massa kemiska reaktioner med mera. Är inte big bang en liten boll? Vadå två planeter? Universum växer hela tiden... kan Gud förklara detta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0010 Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 (Claudia @ 31/12-2004 00:51:35) (Jellyfish @ 29/12-2004 16:29:52) Finns inga riktiga bevis att han finns som människor vill ha. Kolla ut på allt han har skapat, det är ett bevis. Jag tror inte något vid namn "Big Bang" kan skapa naturen för det sprängde väll jorden? Nej. Jorden bildades ur en explosion mellan två andra planeter säger Big Bang-teorin. Då är det fullt möjligt, att de kan ha skett en massa kemiska reaktioner med mera. Är inte big bang en liten boll? Vadå två planeter? Universum växer hela tiden... kan Gud förklara detta? <.< Asså har vi inte sakt att man får tro som man vill men man ska inte snacka skit om Gud. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Döpt inte Konfimerad inte Aktiv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saradominwarlor Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 Dharma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 Måste vara den lamaste bumpningen jag sett. :huh: Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg