The Moose Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 Ja så är det.Och jag har nog aldrig sett ett xbox live startkit för 700 kr.Men för 500 kr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 18 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 Ja så är det.Och jag har nog aldrig sett ett xbox live startkit för 700 kr.Men för 500 kr. Okej, trodde det var 600 eller 800 så jag tog 700 :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 599 är det högsta priset. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 19 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 GAAAHH min morsa o farsa var uppe o köpte julklappar igår jag önskade mig såklart LIVE, nyfiken :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 20 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2004 (redigerat) En fråga till. Går det att köra flera på LIVE på en xbox ? Sry för dubbel inlägg Redigerat 20 December 2004 av Halo_Master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaLeN Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 ja du alltså det ska gå. Det finns ju en sparad informations fil på xboxen hårddisk med alla dina konto uppgifter. Så helt logiskt ska det gå men jag vet inte någon som har provat det dock. Men det är ju bara att testa i värsta fall blir något fel :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 jah funderar på att köpa LIVE till min å brorsans xbox,men kan man köra live me ADSL anslutning? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 24 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 Vilka bredband fungerar LIVE på ? Fungerar det på spray ? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 24 December 2004 Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 Tror det funkar med alla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 24 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 GAHHHHAHH Jag sitter med LIVE i min hand NU :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 24 December 2004 Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 http://www.siba.se/ > Sök på Xbox Live Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 Just nu i dom flesta Live spelen kan du få 2 månaders gratis prenumeration inkl. startavgift så. Köpte NFSU2 för ett tag sen och fick med en sån där 2 månader grej så hur använder man den då ? för man behöver ju nån skiva iaf till start paketet :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg