Hoppa till innehåll

Metroid Prime Hääääääääälp

Kill switch

Rekommendera inlägg

Jo det är det.Det kommer först 2 liknande dinosar sköldpaddor som ska döda sedan kommer ett par till o sedan ett jätte dinosar.Innan jag har klarat av dom 4 först är jag död.Vad gör jag för fel??.har ca 60 missiler .3 energi tankar samt 2 olika skydds dräkter.Kort sagt har kört fast ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

Jo det är det.Det kommer först 2 liknande dinosar sköldpaddor som ska döda sedan kommer ett par till o sedan ett jätte dinosar.Innan jag har klarat av dom 4 först är jag död.Vad gör jag för fel??.har ca 60 missiler .3 energi tankar samt 2 olika skydds dräkter.Kort sagt har kört fast ;)

Du menar baby sheegoth och sheegoth. visst är denna big mama svår, men du kan antingen vänta tills den flåsar eller bombardera den med morph ball bombs
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men de små sheegoths e enkla de e bara att hoppa runt de tills du hamnar bakom den så bombar du den tills den dör osv. sen den stora big pappa/mamma ska du bomba me missiler varje gång efter att den har attackerat t.ex. efter att den blåst ut den där frysande andedräkt lr efter den skjutit is bollar typ B)

om ja va du skulle ja inte klaga på den här lilla skit för att den riktiga bossen i phendrana e svårare än den här...... :gitarr:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men kan alla sluta spamma och säga att den är lätt, det hjälper honom ju inte.

använd sidestep tekniken. tryck b sen åt det håll det vill hoppa åt

ifall du har space jump boots kan du göra det två gånger i rad.

gör så till du kommer runt baby sheeghoth.

sheegoth (bossen) scanna den så får du veta att munnen är sårbar. öppnar den munnen så skjut som en galning missiler funkar bäst. ifall du blir "infrusen" hamra på b knappen tills du blir fri igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...