Hoppa till innehåll

Mallex Egna Habbohotel


Mallex
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 278
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst Beldur

;) Lol det är ingen ide att ta en bild från habbo och ändrar färg. Ni måste skapa egna.

ÄNDRAT! Kanske gick lite för långt nu då... Men det gjorde vi inte... Redigerat av 0035
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Beldur

0035 det e jäkligt många som tycker att du e jävligt störande

quaked_ess:Jaha... Men vad är inte ni då!?

Svar:Ännu mer störande!

 

Vi har lagt ner allt och ni kommer och frågar.... "Hur går det?" "Får ja va me?"

 

------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Reglance05:Det var inte mallex som gjorde soffan och inte jag heller och vi skulle inte ha med den!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄFTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NI VET JU FÖR f*n ATT VI HAR LAGT NER ALLT OCH NI FRÅGAR OM VI KOMMER ATT LYCKAS JAG ORKKKKKKKKKAAAARRRR INTE!!!!!!!!!! VI SKA GÖRA EN SIDA FULL MED SPEL FATTAR NI DET NU DÅ? NU ANMÄLER JAG FÖR ATT TRÅDEN SKA LÅSAS FATTAR NI HUR JOBBIGA NI ÄR?

namen oj då vilket utbrott=), är det inte du som är jobbig nu?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Beldur

Da-king:Vi gjorde inte något likt habbo!

 

kan ingenting:Kanske blev lite för mkt då... Men iaf ni läser ju inte allt så jag orkar f*n inte med att ni bara säger blir det något och så...

 

Zpookie:Läs hela tråden tack!

 

Jag tänker inte svara på mer frågor i denna tråd så om ni har mer frågor kontakta mig: [email protected]

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...