Reglance05 Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 ;) Lol det är ingen ide att ta en bild från habbo och ändrar färg. Ni måste skapa egna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 får jag vara med jag kan väldigt mycket om habbo... + kan man inte kopiera från engleska habbohotel... :o :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 (redigerat) ;) Lol det är ingen ide att ta en bild från habbo och ändrar färg. Ni måste skapa egna.ÄNDRAT! Kanske gick lite för långt nu då... Men det gjorde vi inte... Redigerat 6 Januari 2005 av 0035 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 0035 det e jäkligt många som tycker att du e jävligt störande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reglance05 Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Kom igen??? Det där med Kylskåpet var bra. Men Hc soffan gick för långt.. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 0035 det e jäkligt många som tycker att du e jävligt störande quaked_ess:Jaha... Men vad är inte ni då!?Svar:Ännu mer störande! Vi har lagt ner allt och ni kommer och frågar.... "Hur går det?" "Får ja va me?" ------------------------------------------------------------------------------------------------ Reglance05:Det var inte mallex som gjorde soffan och inte jag heller och vi skulle inte ha med den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Da-king Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 Ni är f*n så usla på att skripta! vet ni det? det är nästan så att det är skrattretande :D Inte f*n vet jag va Bobbo Motel e men ni är medvetna om att det är olagligt att kopiera eller gör nästan liknande som andra spel eller hemsidor :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fröken Anonym Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 Exakt, nu har jag inte orkat läsa igenom allting men detta liknar habbo väldigt mycket. Kom på någonting eget, typ Gröna Äng där man får vara en kossa som kan mjölkas också tjänar man guldblad (pengar?) på det...Eller nåt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reglance05 Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 (redigerat) Tur för er att ni la ner :blink: . Jag menar vad skulle hända om ni fortsatt?? Betala?? :kung: Redigerat 7 Januari 2005 av Reglance05 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 Bråkar ni eller? kommer det bli nåt habbohotel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kan ingenting Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄFTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NI VET JU FÖR f*n ATT VI HAR LAGT NER ALLT OCH NI FRÅGAR OM VI KOMMER ATT LYCKAS JAG ORKKKKKKKKKAAAARRRR INTE!!!!!!!!!! VI SKA GÖRA EN SIDA FULL MED SPEL FATTAR NI DET NU DÅ? NU ANMÄLER JAG FÖR ATT TRÅDEN SKA LÅSAS FATTAR NI HUR JOBBIGA NI ÄR? namen oj då vilket utbrott=), är det inte du som är jobbig nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Da-king:Vi gjorde inte något likt habbo! kan ingenting:Kanske blev lite för mkt då... Men iaf ni läser ju inte allt så jag orkar f*n inte med att ni bara säger blir det något och så... Zpookie:Läs hela tråden tack! Jag tänker inte svara på mer frågor i denna tråd så om ni har mer frågor kontakta mig: [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.