countmon Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 jag undrar hur man får alla ipec item jag tror jag har 2 men var finns dåm andra 3. snälla bereta någon som vet jag har letat efter dåm i mer en ett halv år. :zzz: :( :unsure: :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 du ska gå till wind praire o ner undera jorden sen ska du besegra nårra digimon där dom är 6st black digimon!!! lycka till!!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
countmon Skrivet 29 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 det har jag redan gjort <_< men jag letar efter dem andra epic item. jag tror man får en utav en pojka i plug cape när man har fått alla kort :huh: och kan man inte digimon strida mot några där eller :medieval: alla vill ju bara spela kort <_< och jag har tagit dåm legendariska korten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 (redigerat) såhär får di en epic item: Hint: Epic Items: Once you defeat Gallacticmon, go to AM Wind Prairie and go to Amaterasu Seiryu city. Talk to him and afterwards he will not fight you. Instead, he will ask you to find the five Epic Items One of them can be found in the AM Wind Prairie. Go to the hole and go down. Follow each path until you get to the Armour Corp. Note: On the path you will have to fight Boss Digimon (as in BK Megagargomon to BK Kingnumemon) which are blocking the path. resten ska jag forska litte mer om!!! för mer information gå in på www.google.se!!! P.S. vadå legendariska kort var får man dom??? Redigerat 7 Januari 2005 av rg_fuskare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
countmon Skrivet 13 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 dem legendariska korten kan man få efter man besegrat galacticmon sen gå till plug cape och det första hålet du ser gå ner där gå omkring och leta efter BK agumon och metal etemon och numemon som du ska spela kort med och när du vinner så får du ett legendariskt kort. jag har allihopa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 hur många finns det??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
countmon Skrivet 15 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 ingen aning har inte lusst att räkna dem. :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 jag har vunnit över BK Agumon 3 ggr MetalEtemon 2ggr o Numemon 2ggr!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
countmon Skrivet 19 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 det finns många mer!! :blink: :) :blink: :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 3 frågor: 1:va gör de kortet? 2:kan du vägen till BK KingNumemon för jag har tappatr bort min karta som jag gjorde! 3:va händer när man vunnit över BK KingNumemon, hur får man epic item??? :huh: :blink: :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 sorry att jag skriver dubbelt men du countmon va ska jag göra när jag besegrat BK King Numemon??? :huh: :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
countmon Skrivet 21 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 du ska ta de två sakerna bakom honom. ett utav dem är ipec item. sen vet jag inte själv för då har vi samma problem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg