countmon Skrivet 21 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 (redigerat) ellsr så är de båda ipec item har ingen aning :huh: :huh: :huh: :huh: Redigerat 21 Januari 2005 av countmon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 ööh jag såg bara en sak bakom honom menar du den där lådan som finns utanför curcuit board??? :blink: :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
countmon Skrivet 24 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 ööh jag såg bara en sak bakom honom menar du den där lådan som finns utanför curcuit board??? :blink: :blink: nej det ska väll finnas 2 lådor bakom honom :huh: :bah: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 jag såg bara en sak som var precis bakom den, var va den andra??? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
countmon Skrivet 26 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 ja det kanske bara va en där men jag hadde för mig att det skulle vara två. men i så fall så är det bara en då. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rukario Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 vad heter de items som e bakom?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
countmon Skrivet 4 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 kommer inte ihåg TEMPEST ARM tror jag. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 kommer inte ihåg TEMPEST ARM tror jag. :huh: jaa de var den jag fick!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
countmon Skrivet 5 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 men varför finns det chip överallt i east sektor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 men varför finns det chip överallt i east sektor. vadå för chip var finns de? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FabbeW Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 nån måste väl veta vart epic items finns mina digimon är: agumon lvl 72 guilmon lvl 25 patamon lvl 27 monmon lvl 26 renamon lvl 14 kumamon lvl 15 kotemon lvl 15 :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 nån måste väl veta vart epic items finns mina digimon är: agumon lvl 72 guilmon lvl 25 patamon lvl 27 monmon lvl 26 renamon lvl 14 kumamon lvl 15 kotemon lvl 15 :D :D :D jag har redan gjort en tråd om var du hittar alla fem epic items! kolla på ''digimon world 2003'' ''era problem'' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg