Hoppa till innehåll

Vad För Låt Stil


Gäst 0012

Vilken låt stil gillar du mest  

113 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Jokinen: jag vet att Zerp e en liten skitunge som vägrar ge upp men han/hon måste ändå förklara varför han/hon tycker att rammstein är töntiga

 

0012: samma sak du.. du måste säga varför du tycker att dom är töntiga.. och jag kan inte höra nån musik i din press.. vad e det för låt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 244
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jokinen: jag vet att Zerp e en liten skitunge som vägrar ge upp men han/hon måste ändå förklara varför han/hon tycker att rammstein är töntiga

 

0012: samma sak du.. du måste säga varför du tycker att dom är töntiga.. och jag kan inte höra nån musik i din press.. vad e det för låt?

50cent in da club och Zerp är smartare än dig.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

in da club...visst hyffsad låt, inte min favoritrappare.

men, men...töntigt....det e mycket som skulle kunna tyckas vara töntigt...att cradle klär ut sig svart läder å skriver låtar om sex och s*tan...att dimmu borgir sprutar fakeblod ut i publiken på spelningar...att rappare alltid måste låtsas vara tuffa gangbangers...att nelly har ett plåster i nyllet, men inget sår (?)...att slipknot alltid är maskerade....jaa ni fattar va ja menar.

 

tycker bara att det är onödigt att sitta å säga vad man tycker e töntigt, men det e ju bara va ja tycker :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

in da club...visst hyffsad låt, inte min favoritrappare.

men, men...töntigt....det e mycket som skulle kunna tyckas vara töntigt...att cradle klär ut sig svart läder å skriver låtar om sex och s*tan...att dimmu borgir sprutar fakeblod ut i publiken på spelningar...att rappare alltid måste låtsas vara tuffa gangbangers...att nelly har ett plåster i nyllet, men inget sår (?)...att slipknot alltid är maskerade....jaa ni fattar va ja menar.

 

tycker bara att det är onödigt att sitta å säga vad man tycker e töntigt, men det e ju bara va ja tycker :D

Vad är det för fel med svarta rasse !!!!. Hiphop är hiphop det är gangsters gangster är svarta. och tro inte gansta är maffian.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad är det för fel med svarta rasse !!!!. Hiphop är hiphop det är gangsters gangster är svarta. och tro inte gansta är maffian.

herregud...jag syftade på imagen som alla rappare har...å nu sa jag rappare. När jag säger rappare generaliserar jag lite...ALLA har inte den imagen. Hiphop innefattar även rnb och allt annat...och sa jag något om att det skulle vara något fel på svarta? Gangstah behöver inte vara begränsat till svarta det heller. Maffian? Har inte sagt någe om mafiosos. <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Jokinen @ 03/01-2005 06:05:27)

Vad är det för fel med svarta rasse !!!!. Hiphop är hiphop det är gangsters gangster är svarta. och tro inte gansta är maffian.

herregud...jag syftade på imagen som alla rappare har...å nu sa jag rappare. När jag säger rappare generaliserar jag lite...ALLA har inte den imagen. Hiphop innefattar även rnb och allt annat...och sa jag något om att det skulle vara något fel på svarta? Gangstah behöver inte vara begränsat till svarta det heller. Maffian? Har inte sagt någe om mafiosos. <_<

Dem första hip hoparna var svarta fast.Dett finns olika hip hop som svenskt men dem är inte så bra.Dem första gangstan var svarta men jag hörde i en tråd att ganstan är maffian men det är dem inte.Gangstan tillåter inga maffian för att de är rasister maffian tillåter inte Svarta.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(CiR3 @ 26/12-2004 20:34:31)

Asså Slipknot är ju inte LITE konstiga

Iaf låten Fuck Me

Översättning på den:

Slipknot-kn*lla Mig

Så kn*lla MIG

Bara kn*lla MIG

KNUUUUUUUUUUUULLLLLLLLAAAAAAAAAA

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMiiiiiiiiiiiiiiiigNU

BARA KNUUUUUUUUUUULLLLLLLLAAAAAAAAA

MMMMMMMMMMMMIIIIIIIIIIG PRECIS NUUUUUUUUUUUUUUUU

KNUUUUUUUUUUUUULLLLLLLAAAAAAI MIIIIIIIIIIIIG

NNNNNNNNNNNNNNNUUUUUUUUUUUU

SSSSSSSSKKKKKKKKIIIIIIIIITTTTTTTT PPPPPPPPÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MMMMMMMIIIIIIIGGGGG

f*n dom e askåta <.<

Det finns ingen låt som heter fuck me med slipknot ni kanske borde läsa på och lyssna lite på bandet innan ni börjar svamla om det ( Riktat till 0013 ).. och en till sak undrar jag varför är alla så kåta på japanska rock ( eller vad f*n alla lyssnar på ) vi svenskar är ju för f*n vikingar det ska va lite ös i musiken :D

jo Fuck Me finns...

Föresten är inte svenskar riktiga vikingar... utan mer tönt-vikingar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Spirtual
(0013 @ 03/01-2005 13:27:15)
(CiR3 @ 26/12-2004 20:34:31)

Asså Slipknot är ju inte LITE konstiga

Iaf låten Fuck Me

Översättning på den:

Slipknot-kn*lla Mig

Så kn*lla MIG

Bara kn*lla MIG

KNUUUUUUUUUUUULLLLLLLLAAAAAAAAAA

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMiiiiiiiiiiiiiiiigNU

BARA KNUUUUUUUUUUULLLLLLLLAAAAAAAAA

MMMMMMMMMMMMIIIIIIIIIIG PRECIS NUUUUUUUUUUUUUUUU

KNUUUUUUUUUUUUULLLLLLLAAAAAAI MIIIIIIIIIIIIG

NNNNNNNNNNNNNNNUUUUUUUUUUUU

SSSSSSSSKKKKKKKKIIIIIIIIITTTTTTTT PPPPPPPPÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MMMMMMMIIIIIIIGGGGG

f*n dom e askåta <.<

Det finns ingen låt som heter fuck me med slipknot ni kanske borde läsa på och lyssna lite på bandet innan ni börjar svamla om det ( Riktat till 0013 ).. och en till sak undrar jag varför är alla så kåta på japanska rock ( eller vad f*n alla lyssnar på ) vi svenskar är ju för f*n vikingar det ska va lite ös i musiken :D

jo Fuck Me finns...

Föresten är inte svenskar riktiga vikingar... utan mer tönt-vikingar

Mm visst att Slipknot har gjort en låt som heter Fuck Me <_< Vilken skiva e den på omdu nu e så säker? :P Den är inte på någon av de plattor som jag har iaf(eftersom den inte finns) :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...