minikanin Skrivet 13 December 2004 Rapport Skrivet 13 December 2004 Är en tjej på 16 som spelar oracle of season. Har varvat det en gång för några år sedan men har glömt det mesta. Har lyckats komma till en skog som är en labyrint. Den går ut på att man typ ska gå åt olika håll och ändra årstid hela tiden. Nån som fattar? Mitt problem är iaf att jag har glömt av hur man går! Den som kommer på svaret gör mig j*ligt glad; har suttet å funderat ett bra tag! :unsure: Kramar Sarita
wildwolf Skrivet 13 December 2004 Rapport Skrivet 13 December 2004 (redigerat) Är en tjej på 16 som spelar oracle of season. Har varvat det en gång för några år sedan men har glömt det mesta. Har lyckats komma till en skog som är en labyrint. Den går ut på att man typ ska gå åt olika håll och ändra årstid hela tiden. Nån som fattar? Mitt problem är iaf att jag har glömt av hur man går! Den som kommer på svaret gör mig j*ligt glad; har suttet å funderat ett bra tag! :unsure: Kramar Sarita har också varvat det men jag e fast vid tredje bossen :rolleyes: hur många slott (bossar) har du klarat Redigerat 13 December 2004 av devilgirl
Garret2 Skrivet 13 December 2004 Rapport Skrivet 13 December 2004 Jag har klarat hela spelet :P inklusive när manskriver in en kod :D
Spikey Skrivet 14 December 2004 Rapport Skrivet 14 December 2004 Jag har klarat hela spelet :P inklusive när manskriver in en kod :D Du menar Hero,s Seckret.Jag har klarat hela spelet och klarat ganon på Hero,s Seckret.
minikanin Skrivet 14 December 2004 Författare Rapport Skrivet 14 December 2004 Det är ganska så långt in på spelet tror jag... Går på internatskola så jag kan bara spela på helgen så jag kan tyvärr inte kolla hur långt in det är på spelet. Har ni klarat av labyrinten kan ni väll ge mignått tips killar? :( Jag blir snart desperat!!! Kramar till alla som kan hjälpa mig. //Sarita
wildwolf Skrivet 14 December 2004 Rapport Skrivet 14 December 2004 jag frågade hur långt du kommit alltså bossar du klarat!!!!(svara på det annars kan jag kanske inte hjälpa dej) :huh: och jag e inte kille <_<
minikanin Skrivet 17 December 2004 Författare Rapport Skrivet 17 December 2004 Ok devilgirl, det var inte mening att såra dig. Men jag har kommit ganska långt, och jag håller faktiskt inte reda på hur många bossar jag slagit ihjäl. Däremot kan jag berätta att jag på en annan sida har kommit fram till vad man får om man klarar laburinten; ett nytt svärd. Har du det andra svärdet? :evil: Och du; ;) det var inte dej jag menade när jag sa killarna. Det var faktiskt ett par killar som hade varvat spelet och dom borde ju veta hur man klarar av laburinten!!! Hare bra Sarita
wildwolf Skrivet 17 December 2004 Rapport Skrivet 17 December 2004 ne inte än men jag har också varvat spelet men jag tyckte inte det var viktigt :P
Rekommendera inlägg