Xade Skrivet 13 December 2004 Rapport Dela Skrivet 13 December 2004 Det har ju blivit hur många omröstningar som helst på allmänt nu, kan inte du (admin) göra något åt det? det är så drygt.! vissa (säger inga namn men han börjar på 0012) har skrivit hur många omröstningar som helst, spamm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 13 December 2004 Rapport Dela Skrivet 13 December 2004 Sant. Det börjar bli väldigt irriterande. Vissa är också helt onödiga. Man kanske borde dra in lite på omröstningarna. Max 2/vecka & medlem kanske? Kan bli svårt att genomföra en spärr dock. Man kan inte missbruka omröstningsmöjligheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 13 December 2004 Rapport Dela Skrivet 13 December 2004 Jag orkar knappt kolla på allmänt längre pga av alla omröstningar. Är det värkligen så viktigt att veta vad alla andra tycker. Men det kan ju bara vara så den första månaden eftersom folk kan tycka att det är coolt med omröstningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 13 December 2004 Rapport Dela Skrivet 13 December 2004 (redigerat) Det har ju blivit hur många omröstningar som helst på allmänt nu, kan inte du (admin) göra något åt det? det är så drygt.! vissa (säger inga namn men han börjar på 0012) har skrivit hur många omröstningar som helst, spamm!Förlåt det är min första gång jag startar en omröstning >:(. Och vadå det börjar på 0012 jag heter 0012 Grrrr Damp ! Redigerat 13 December 2004 av 0012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 Du, det va första gången för 100 gånger sen, ge dej för f*n.. Jag har redan skickat ett PM till admin och gett honom förslaget med att man begränsar antalet omröstningar till typ 3 per vecka och medlem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 mm.. det är bra, typ alla 0012s är onödiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 Vi håller på att undersöka det, men så som det är lär det troligtvis inte få fortsätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 jag kollade nyss och då hittade jag 12 st omröstningar där inne och många är lite onödiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 mm.. det är bra, typ alla 0012s är onödiga Du ska inte jiddra för mycket fattar du Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 Jag tycker också att det blir för mycket. Ser ut som om 6-åringar har varit och kladdat här och där :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 En typist spam tråd, "FavvoResturang" hör det hemma i ett spelforum?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 Jag tycker att det borde vara lite smartare omröstning, och inte som i zonen, "Gillar du korv?" hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.