jetne_bulan Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 Ska PSP ha dvd? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 (redigerat) ja, lite kort svar men jag har inget mer att säga! Redigerat 14 December 2004 av LuddE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 tror de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 ja, eller man kan se på film iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 (redigerat) Ska PSP ha dvd?nä, men den ska ha nåt liknande. cd typen som kommer användas kallas UMD (Universal Media Disc). den är mindre än gamecubes cd-skivor och kan rymma ungefär 1,6 gb. (jag är inte helt säker på detaljerna men nåt sånt kommer det vara. det kan ha ändrats) Redigerat 14 December 2004 av cloud Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 kan man väll men betterierna räcker inte läne på ds ska man kunna se på tv!! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 kan man väll men betterierna räcker inte läne på ds ska man kunna se på tv!! :P hur långa filmer har du tänkt se?? 10 timmar räcker väl? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 Det drar så mycket bateri när man ser på film. Den kommer bara att kunna klara av ca 2 timmar har jag hört. Phonix: Det dära om DS med TV har jag aldrig hört talas om :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 haru inte??+ jo man kan köpa en sån som man sätter in i gameboyadvance utagget! går även på game boy advance! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 Det drar så mycket bateri när man ser på film. Den kommer bara att kunna klara av ca 2 timmar har jag hört. Phonix: Det dära om DS med TV har jag aldrig hört talas om :P det kan väl inte vara så stor skilnad på hur mycket batteri som går åt på spel och film? det borde väl vara ungefär samma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 16 December 2004 Rapport Dela Skrivet 16 December 2004 (redigerat) nej.... det endå som gör en att man skulle köpa psp jag gör det väll någon gåpng man det skulle va bara för final fantasy bärbart *dräggel* översmämning edit ursäkta admin för dubbel :( Redigerat 16 December 2004 av Ph0EniX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 16 December 2004 Rapport Dela Skrivet 16 December 2004 (redigerat) nej.... det endå som gör en att man skulle köpa psp jag gör det väll någon gåpng man det skulle va bara för final fantasy bärbart *dräggel* översmämning http://www.lik-sang.com/info.php?category=...83Description edit sry för dubbel admin! ta bort meddelandet om det behövs! Redigerat 16 December 2004 av Ph0EniX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg