stybbe91 Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 Vet någon om Fable Xbox spelet kommer att komma till pc och när? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 ingen aning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 Vet någon om Fable Xbox spelet kommer att komma till pc och när? nä, jag tror att det bara är skapat till x-box, kanske kommer nån gång men det kan ta tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 nej det kommer inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 skulle inte förvåna mig eftersom x-box är en sellout... typ halo only for x-box joo vars det är det ju <_< men man hoppas ju iaf på fable till pc ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 microsoft äger ju xbox så kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 jupp bara tjäna pengar och strunta i om det står only for x-box <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 microsoft äger ju xbox så kanske... mm, exakt. det borde komma till pc också. skulle vara kul. fable verkar vara ett bra spel. men det känns lite onödigt att köpa en x-box för ett spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oliviro Skrivet 16 December 2004 Rapport Dela Skrivet 16 December 2004 Håller med till 100% B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 16 December 2004 Rapport Dela Skrivet 16 December 2004 (cloud @ 15/12-2004 20:37:58) microsoft äger ju xbox så kanske... mm, exakt. det borde komma till pc också. skulle vara kul. fable verkar vara ett bra spel. men det känns lite onödigt att köpa en x-box för ett spel. Jag har spelat och klarat Fable(på Xbox) och om dom bara gör en konvertering från Xbox till PC och inte ändrar nått så tycker jag nu ska tänka efter lite innan ni köper det för det är kul men det är för kort, linjärt och lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.