Joko Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 hur får man fjärde flaskan ????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 17 December 2004 Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 När man går in genom porten till slottet så finns det ett litet hus till vänster. Gå in där och då ser du en gubbe som sitter på sängen. Prata med han och han säger att du kan sälja poes till han. Du ska samla ihop 800 poäng. Varje big poe ger 100 poäng och jag tror det bara finns 8 stycken. Dem är ute på Hyrule field. Dem är ganska svåra att hitta och ännu svårare att fånga eftersom dem flyr. Vanliga poes ger inga poäng, du får bara typ 10 rupees för att sälja dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 17 December 2004 Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 Man måste väl vara på hästen? Eller var det bara så att det var enklare? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 17 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 ja har fångat 9 st de var svårt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kickan Skrivet 17 December 2004 Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 finns det inget annat sätt att få den sista flaskan?? det är så svårt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 18 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 nä de finns inget annat sätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 Nej, jag har aldrig gjort klart det där för jag har inte orkat. har bara fått 600 eller 700 poäng. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 Man måste väl vara på hästen? Eller var det bara så att det var enklare? :huh: Ja, man måste sitta på hästen, annars kommer inte Bog Poes fram. Och man ska hitta tio stycken, inte åtta. Man ska alltså få ihop 1000 poäng. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 21 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 jepp och de är svårt som f*n Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Jag har klarat det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 mwahaha :P jag med :D säg till om jag ska säga några :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 mwahaha :P jag med :D säg till om jag ska säga några :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg