Legend_gamer Skrivet 18 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 ja det har du sagt o jag ska testa dom ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 Dåså, lycka till! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 19 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 tack men jag ska inte ha ninjask iaf!;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 20 December 2004 Rapport Dela Skrivet 20 December 2004 Det heter Battle Tower, och Salmence lv. 50 är bäst att ha där, Flygon lv. 50 och Magneton lv. 50! Attackerna (nästan) kvittar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ante007 Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Jag andvänder: Wailord lvl 49 attacker: Surf Waterfall Dive och Water Sprout Macargo Lvl 50 attacker: Rock Slide Rock Smash Flamethrower och Fire Blast Sceptile lv 49 attacker: Leaf Blade Giga Drain Cut och den sista kommer jag inte ihåg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 (redigerat) Battle Tower i Ruby: Starmie (lv 46) Bubblebeam, Ice Beam, Thunderbolt, Hydro Pump Golem (lv 50) Earthquake, Rock Smash, Rock Blast, Rollout Kingdra (lv 50) Water Pulse, Ice Beam, Twister, Hydro Pump Trainer Tower i Fire Red: Venusaur (lv 33) Razor Leaf, Frenzy Plant, Tackle, Sleep Powder Fearow (lv 32) Aerial Ace, Pursuit, Fury Attack, Peck Electabuzz (lv 32) Thunderpunch, Swift, Thunder Wave, Thundershock Magneton (lv 31) Spark, Sonicboom, Thunder Wave, Thundershock Gloom (lv 31) Acid, Absorb, Sleep Powder, Sweet Scent Redigerat 14 Januari 2005 av Perisoreus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Jag har ett tips. Ninjask lv. 50 attacker: slash, dig, agility och flash Camerupt lv. 50 attacker: rock smash, earthquake,eruption, secret power Gyarados lv. 50 attacker: surf, strength, bite, thrash item:silk scarf mitt team har bara en svaghet... pinsir, för den kan eartquake och en one-hit-ko attack. -_- Bra pokémon! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg