Claudia Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 Jag har börjar gymma tre dar i veckan. Men varje gång jag vaknar på morgonen efter har jag sådan feting träningsverk i biceps att jag inte kan röra mig ur sängen. Hur strechar man biceps? Ska man vända utåin på armen??? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 Jag brukar sträcka ut armarna så långt det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 14 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 aj! aj! aj! Det är ju anträngande! Det sträcker inte!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 Man, får aldrig muskelvärk. Brukar göra 700 "varv" per arm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 Går Rullbandet i 1 och en halv timme för kondition och Lite lätta vikter därför jag får inte göra så tunga vikter därför jag kanske inte kan växa då.Började för 2 veckor sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 aj! aj! aj! Det är ju anträngande! Det sträcker inte!! Lite grann iaf ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 Jag har börjar gymma tre dar i veckan. Men varje gång jag vaknar på morgonen efter har jag sådan feting träningsverk i biceps att jag inte kan röra mig ur sängen. Hur strechar man biceps? Ska man vända utåin på armen??? :( Att träna biceps e för killar claudia...ehh är du en Sån där jobbig Maskulin kille eller vad? muskler=killar. :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 FU fuel, det finns jävligt starka brudar som tar dej som skit..iof så är dom inte så attraktiva menmen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 sträck ena armen rakt upp, lägg den sedan på nacken och lägg andra armen över den ta tag i armågen och dra ( du ska kunna klappa dig själv på kinden me handen som sitter på armen du stretchar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 stretsha beceps är lätt ta din högra/vänstra arm och snurra runt dig sen drar du det kan göra ont men det får du tåla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 December 2004 Rapport Dela Skrivet 16 December 2004 Jag har börjar gymma tre dar i veckan. Men varje gång jag vaknar på morgonen efter har jag sådan feting träningsverk i biceps att jag inte kan röra mig ur sängen. Hur strechar man biceps? Ska man vända utåin på armen??? :( så blir det för mig också när jag gymmat... vet inte heller hur man riktigt ska göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 16 December 2004 Rapport Dela Skrivet 16 December 2004 du slipper inte tränings värk bara för att du strechar... tränings verk får alla som tränar, även elitidrottarna, det enda du gör är att dra "ut" musklerna, men om du skiter i det så kommer muskeln bli större, men du kommer inte bli lika flexibel om du gör det. tränar nu på vintern eftersom jag inte pallar åka bmx i gega, sedan inlines går så trögt i sanden på vägarna... och för att jag ska komma in i lumpen har jag fått för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.