mario Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 Jag har klarat omega pirat men var ska jag nu??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 du ska börja samla chozo artifacts Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 bäst du hittar så många missiler du kan för att när du har alla artifacts kommer du slåss mot ridley...... B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 mm, och det är inte lätt... kom ihåg och scanna han, man möter inte honom igen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 17 December 2004 Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 bra ide är att ha alla elva energy tanks också hans attacker gör räjält med skada om man träffas själv hade jag elva innan och tre efter.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 de finns 14 energy tanks ;) <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 bara?? jag hade typ alla när jag mötte omega pirate Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 mm, bara.......vistte du inte??????????? :blink: :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 20 December 2004 Rapport Dela Skrivet 20 December 2004 jag har 3 artifacts kvar å ta. elder, choso och nån till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 December 2004 Rapport Dela Skrivet 20 December 2004 mm, bara.......vistte du inte??????????? :blink: :blink: jag har alla men har inte orkat räkna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg