pho Skrivet 8 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 ajaaaaj jag har pungskydd. till mic_93 idioten som inte vet vad paintball är: en sport där man har pistoler som oftast drivs av CO2 eller N2 (gas) och man skjuter gelatin kulor som e fyllda med vattenbaserad färg och man e oftast I lag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arbiter Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Jag var i USA i sommar och det var svinbilligt med paintball, dock provade jag aldrig, men har spelat med blåsrör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 8 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 japp visst va det fältet som jag regelbundet går till kostar det 10 dollar för typ 7 timmar om man har egna saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 ajaaaaj jag har pungskydd. till mic_93 idioten som inte vet vad paintball är: en sport där man har pistoler som oftast drivs av CO2 eller N2 (gas) och man skjuter gelatin kulor som e fyllda med vattenbaserad färg och man e oftast I lag Marjus. 1.Jag är ingen idiot så att du vet 2. Jag bara fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 13 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 okej förlåt :( ibland glömmer jag bort att ni har känslor jag e så lessen och det e okej om man inte vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 okej förlåt :( ibland glömmer jag bort att ni har känslor jag e så lessen och det e okej om man inte vet Det är lungt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 22 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 va roligt då men jag vill va vild å jag e glad att du bytte bort din son-goku avatar :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 vad är det för not?? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Läs lite ffs... Paintball e asroligt, men det behöver inte vara syrt här i svergie..bara till att fixa utrustning så kan man springa i skogen o skjuta på sina polare (som oxå har paintball då) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Räknas digital paintball?(mod till HL)[rolleyes] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 29 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 vad e digital paintball. Här e spel ett kul å konstigt paintball spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KH95 Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 Kan man spela paintball i katrineholm billigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.