xpliT Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 Mult och LIVE! gör att man kan spela Halo2 enda tills man tröttnar på spelet... Men vem gör det... Inte jag iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 Inte jag heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 Om man tänkter efter är det nått spel som skulle vara DÅLIGARE om det var längre? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 (redigerat) Nåt spel som man tröttna på efter att man sätt introt! :P Jag brukar köra om banorna på Heroic och Legendary. Banorna är roliga och så blir jag bättre. Man måste vara förberedd när man kliver in LIVE! Redigerat 22 December 2004 av Delfa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 Om man tänkter efter är det nått spel som skulle vara DÅLIGARE om det var längre? Om det skulle finnas ett spel där man vann 100 miljoner på så skulle det vara dåligare om det var längre. :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 Men om spelet är jätte roligt (som Halo2) så är det inte tråkigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 Om ett spel är så långt så man inte orkar är det ju kass.T.ex att dom hade gjort flera banor som liknade andra och samma uppdrag o.s.v. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 Jag menar mer om det är ett spel du tycker är kul så vill du ju alltid at det ska vara läängre iaf jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikomas Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 jeg sejer bara att spelet är himla bra. det blev inte så många banor men tenk på grafiken och ljudet. HALO 2 är helt klart en 10!!!!!!!!! PGA grafiken och spelkenslan.halo2 är helt enkelt bara så himla välgort TACK FÖR MIG P.S men jag tycker också att det skulle finnas fler banor D.S. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snakebite Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Det är ju självklart att det skulle va bättre då... :D Men hade de gjort det längre så hade man ju varit tvungen att vänta längre.. :( och det hade inte varit kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Ja, det är ju klart att det skulle vara bättre om det var längre. Synd bara att det är krångligt att skaffa Live. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magan Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Ja det skulle vara bättre om Halo 2 varit längre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg