klg Skrivet 16 December 2004 Rapport Dela Skrivet 16 December 2004 har någon spelat far cry. visst är den bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orzoon Skrivet 16 December 2004 Rapport Dela Skrivet 16 December 2004 Har inte spelat det men det kanske är kul.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 16 December 2004 Rapport Dela Skrivet 16 December 2004 Jag har inte spelat det men en kompis har det och och viist är det snyggts men det är nog inget spel jag tänker skaffa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klg Skrivet 16 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2004 det är jätte kul. :D :D :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 16 December 2004 Rapport Dela Skrivet 16 December 2004 har någon spelat far cry. visst är den bra. Jag har Far cry och det är ju så grymt. Enligt mig är det de snyggaste spelet till datorn näst efter HL2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ApeBoy Skrivet 17 December 2004 Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 håller med dig, det är Näst bästa grafiken detta år.. endast Hl 2 är före, det är väldigt skoj kan jag lova! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jedi Master Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 Jag kan ju inte säga att det finns många spel som slår Far cry på Grafik, men där finns en del, Hl2, Medal of honor Pacific Assault m.m ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 Jag tror att den blir kul för att den kommer jag att köpa B) B) B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 Jag har det :) (får inte koderna o fungera <_< ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Jag har spelat demot (fick det på GVG när man köpte nånting) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Ja har det också...grafiken e ju bara bäst...gillar den bättre än hl2 å css. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana freak Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Jag har spelat Far Cry hos en kompis o tycker det faktiskt e grymmt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.