Guggo Skrivet 16 December 2004 Rapport Dela Skrivet 16 December 2004 är det någon som har bra beytg här ? jag har VG i nästan alla ämmnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 16 December 2004 Rapport Dela Skrivet 16 December 2004 ja går bara i 6:an så ja får inga betyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 16 December 2004 Rapport Dela Skrivet 16 December 2004 får veta mina nya betyg på tisdag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2004 ok, menvad har ni för betyg, vilka fick ni förra terminen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 16 December 2004 Rapport Dela Skrivet 16 December 2004 Får veta på onsdag men en del lärare säger betygen ändå VG i nästan allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 16 December 2004 Rapport Dela Skrivet 16 December 2004 MVG Matte Modersmål (Varför MVG? Hur skriver man "Jag heter...?" ) VG Engelska Bild Hemkunskap Idrott Tyska Fysik Kemi Slöjd Svenska Musik G Biologi Geografi Samhällskunskap Religion Historia 8:ans slutbetyg... endast 5 dagar kvar tills jag får höstterminens betyget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 16 December 2004 Rapport Dela Skrivet 16 December 2004 Får mina betyg på onsdag då jullovet börjar. Det är bara mattelärarn som har avslöjat betygen. O jag fick VG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 17 December 2004 Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 Nån som fått IG? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 17 December 2004 Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 I tyska.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 17 December 2004 Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 Måste säga att IG, G och inte minst VG suger. Det enda betyget man kommer någon vart på är MVG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 December 2004 Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 MVG Matte Modersmål (Varför MVG? Hur skriver man "Jag heter...?" ) VG Engelska Bild Hemkunskap Idrott Tyska Fysik Kemi Slöjd Svenska Musik G Biologi Geografi Samhällskunskap Religion Historia 8:ans slutbetyg... endast 5 dagar kvar tills jag får höstterminens betyget. G på det tråkigaste ämnerna xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 Nee, de är inte tråkiga, bara lite svåra för mig att förstå. Och i år får jag bara G i svenska, det har jag fått reda på....=( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.