Xade Skrivet 20 December 2004 Rapport Dela Skrivet 20 December 2004 men rätt onödigt ändå... har typ alla bra spel på 64an redan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 20 December 2004 Rapport Dela Skrivet 20 December 2004 Jag sålde mitt 64 när jag köpte ett GBA i sommar. Det gick ändå inte att spela nånting när kontrollerna var så sega. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 ja, de börjar bli lite sega, men man kan ju fortfarande köpa kontroller ju :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 mina kontroller är sk*t sega men dom funkar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 nästa gc (g2 tror jag den ska heta) kommer man väl kunna spela n64 spel på bara rykten men man vet ju aldrig skulle gärna vilja ha en collectors edition av mario party...det är så många spel och man har inte råd att köpa alla :( en collectors edition av nfs spelen skulle också vara häftigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 En av mina kontroller är jätte seg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg